×

Advarsel

JUser: :_load: Kan ikke laste bruker med id: 1024
Side 1 av 5

Lange turneringer med spilling døgnet rundt kan ta på, selv om man gjør det hjemme hele tiden. Hva kan du gjøre for å ta vare på din fysiske og psykiske helse både hjemme og på turnering?

Konsentrasjon og fokus er viktig i mange av våre livs gjøremål og faser. Mye av det vi gjør ligger i ryggmargen og går automatisk, men når ny kunnskap skal tilegnes eller vi skal yte ekstraordinært, må vi skjerpe oss, bruke hjernen og konsentrere oss.

Foto: 123rf.com

Den ”normale” historiske betydningen av yoga er en annen enn det som mange tenker med yoga i dag.

Dette er en fin måte å komme i gang med yoga på. Det er effektive, trygge øvelser, som kan gjøres for seg selv, eller etter annen aktivitet. 

Yoga balanserer kropp og sjel og du finner ikke noe bedre sted egnet for dette enn Madeira. Med ren luft, vakker natur, milde vinder og sunn mat har du ingrediensene du trenger for å lade batteriene. 

Foto: 123rf.com

Men – yoga og meditasjon, kan det virkelig være noe for meg? En hektisk småbarnsmor som driver eget selskap og har alt for lite ledig tid til seg selv? En som trener stort sett etter skippertaksmetoden og som har konstant dårlig samvittighet for alt hun burde gjort, trent og spist / ikke spist?

Side 1 av 5